måndag 21 september 2015

Sommarens sista suck

Upplevde vi troligtvis igår, en fantastisk solig dag men det fanns inte längre någon värme.

Dagens väder har bestått av regn och kyla som biter in i märgen. Dessa svängningar påverkar inte bara mitt humör utan också värken i kroppen.
Så just nu ligger jag under min värmefilt och all energi går åt att inte bryta ihop!!

Får försöka bita ihop och räkna ner till några dagar efter min 30års dag, vi kommer nämligen resa till Rhodos.
Vi slår ihop resan som bröllopsresa, trettioårs present och "firandet" av min beviljade sjukersättning.

Vi kommer att åka utan barn 😱, första ordentliga egen tiden sedan b3s födelse. Detta är något vi verkligen behöver för att få känns oss som man och hustru, inte bara mamma och pappa eller vårdgivare och vårdbehövande... Vad otäckt de sista lät, men ni förstår vad jag menar va? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar