onsdag 23 september 2015

Don't let the wheelchair fool you

Tycker den här bilden är väldigt talande!
Nu när jag äntligen har fått lösning på allt strul med landstinget så vill jag mest ställa mig upp och hjula av glädje(om jag kunde)... Fast just nu är det liggläge och TENS på div platser på kroppen med hög styrka!

Har haft lyckan att få en egen quicki helium av en nära vännina! Denna galet fantastiska tjej har alltså tagit av sina egna sparpengar och köpt mig denna
Företaget har fixat tippskydd efter ytterligare en nära vän gick in och mailade om vikten av tippskydd när man är en edsare :) tror ni inte hon fick dem att lyssna?!
Samma vännina har dessutom lånat ut sina extra handtag för att man ska kunna skjutsa mig när orken tar slut, så denna lilla pärla ska med till Rhodos!!!
Yes!!!
Så känslan i själen stämmer väl in med min första bild :) 

Dessutom är barnvaktandet löst inför resan också!! 


Jag är så oerhört lyckligt lottad över att ha alla dessa vänner som finns i min direkta närhet, de som finns miltals här ifrån men aldrig är långt borta för ett samtal... Vänner man nyss lärt känna men som man kännt ett helt liv... Tack för all glädje i stort och smått... 
Jag har en fantastisk familj både i blods band, själsliga band och andliga band.

Nu ska detta tanten försöka sova utan att trassla in sig i alla sladdar från TENS apparaten 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar