torsdag 26 november 2015

Nu snurrar det fint

Ja idag tog jag min nya blodtrycks medicin, den skulle ge effekt inom en timme. Kan säga att det kändes när den började ge resultat, de snurrar fint nu när trycket äntligen är på väg ner. Den skulle tydligen kunna ge rätt fin yrsel om man har varit dålig på att dricka vätska, så man är lite/mycket uttorkad *gömmer mig under bordet* jo jag är väldigt dålig på att dricka och hålla mina vätskenivåer normala. 
Så just nu är jag liggande i min sköna säng och är tacksam att den står still;) 

Vi ska försöka ta oss upp till en julbasar under dagen, vet inte vad jag letar efter men de är alltid roligt att titta!

Maken bakar saffranslängd med vitchocklad, fick receptet av en vännina för någon dag sedan. Stackars B1! Han har de inte lätt nu *asg* han vet inte vilket ben han ska stå på, han tycker inte om saffran men älskar vitchocklad. Ska bli intressant om han väljer att smaka och vad han tycker om den.

Igår åkte vi och små shoppade olika lösningar till fönstren då alla ljusstakar var trasiga! De hade över 5år på nacken så de var väll ändå okey att ge upp. Men iallafall, så hittade jag en perfekt låda till alla mina värmeljus 
Detta är alla ljus, vet att de finns mer :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar