söndag 22 november 2015

Mer julbestyr

Jag har även detta år längtat att få starta julbestyren och de tar jag som ett sundhetstecken. Att jag faktiskt har tillräckligt mycket energi för att känna så. Som ni vet började vi med att byta gardiner redan igår, maken ska jobba hela 1:a advents helgen så de blev de att tjuvstarta lite. Annars brukar jag hålla mig tills det faktiskt är dags.
Nu är alla gardiner bytta utom B1s rum, de ska städas innan det sätts upp nya gardiner och adventsljusstakar
B1 ville ha samma gardiner som B2 så de var tur att jag hade dubbla omgångar av det gardinparet.

Så här kommer bildbombning av julgardiner:

B1s rum är ju en repris:

Makens och mitt rum:

Vardagsrummet fick denna uppsättning:

Medans köket fick dessa underbara:

B2s gardier som vi har två omgångar av så även B1 får lika
Blixten gjorde dock att de ser väldigt ljusgröna ut men de är ganska mörkgröna 

Maken ska få klättra upp på vinden för att hämta ner adventsljusstakarna när B3 har somnat men hur vi gör med dessa får ni komma på besök för att se *asg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar