lördag 21 november 2015

Julbestyr och biverkningar

Nu har familjen M börjat med julbestyren, plockat fram julgardiner för att så sakta byta gardinerna i alla rum. Det är alltid lika spännande när alla barn ska välja "sina" gardiner och något syskon absolut ska ha precis samma par. B3 var först ut eftersom att de är pappshelg. 
Han valde denna med snögubbar och julgranar mm, ett bra val enligt både mamman och pappan. Imorgon får nog maken klättra upp på vinden och hämta ner ljusstakarna...

Vi är dessutom nästan helt klara med barnens julklappar, nej skriver inte ut det här älskade B1!

In på eländet biverkningar, har alltid tyckt att jag reagerar snabbt på div mediciner, de är inte alltid skoj kan lova. Tog första tabletten av min blodtrycks medicin och nu på eftermiddagen dök biverkningarna upp som en räkning i slutet av månaden. 
Jag har en sån hemsk huvudvärk och inte får jag någon lindring vare sig av alvedon el Ipren... Känns stabilt trökigt!
De ska visserligen vara övergående men bläää! Vill helst slippa alla mediciner men denna är verkligen min elakaste medicin!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar