måndag 30 november 2015

När tröttheten tar över...

I natt blev det väldigt få timmars sömn, B3s feber gick uppåt närmare 40 och han hade så ont i öronen. Han spenderade natten med att skrika, stackars min älskade plutt. När klockan var ungefär 02.30 skrek han ännu värre och sen sa han att de rinner i örat, mycket riktigt så rann de vax och var ur hans högra öra. 

Vi ringde Vc direkt på morgonen och fick tid nu på fm. Doktorn tittade i örat och konstaterade en öroninflammation och att det värkt hål på trumhinnan, så en omgång Kåvepenin.

När vi kom hem så tog vi lite förmiddagsfika med lussekatt och jag bad om julmust att dricka. In kommer maken med en mugg och jag minns inte i min trötta hjärna att jag bad om julmust, så jag reser mig upp går till köket, häller i mjölk i kaffet, frågar om han haft i socker redan...

Maken asgarvar: du bad ju om julmust!!
Sååå jag gällde mjölk i julmusten....

Trött? Jag? Nejdå;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar