måndag 11 januari 2016

Hot mama, get lucky to night?

Idag var jag hos arbetsterapeuten på handkirurgen och fick ytterligare ortoser för att förskjuta en operation på framtiden. Min At har jag träffat för ca 2år sedan och nu var det dax igen... Oj vilken utveckling hen har gjort!! Hen har läst in sig väldigt mycket om Eds, mycket finlir också, inte bara grundnivå! 

När vi kom hem så började hornen att växa upp och med bus i blicken gick jag och bytte om...
Är man inte sexig innan så får man se till att bli det *asg*

På bilden ovan bär jag:

1 nackkrage
2 armbågsortoser
2 handledsortoser ( gipsolga och gipsolle)
2 knäortoser
2 fotledsortoser

De som inte syns är ett höftbälte 
( typ foglossnings bälte) och en korsett för ländryggen

Utöver detta så växer mitt pandora armband sakta fram! Vet fortfarande inte från vem de är men jag passar på att tacka igen!! 
Tusen tusen tack till my secrets Santas 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar