söndag 31 januari 2016

Ett tonårsrum

Idag när maken väckte mig så var jag redan kallsvettig. Men sen drog dagen igång med en kopp kaffe men ingen frukost....

Det skulle serveras palt till lunch och då är de bäst att faktiskt ha en tom mage så man orkar äta riktigt mycket
Uppställningen blev följande:
Jag: 3,5st
Maken: 2 st
B1: 3,5st
B3: 0,5st
Min pappa: 3st men hade egentligen plats för fler men ville spara några till matlåda, han käkar glutenfritt.
Pappas fru: slog sitt rekord sen tidigare, hon fick 1,5 ca. Hon gillar inte palt så mycket så detta var strongt gjort.

På hemvägen hämtade vi lite saker som jag hade köpt till ommöbleringen i b1s rum. Rummet förvandlades till en tonåringsrum, inte ett pojkrum...
Han har numera en loftsäng, skrivbord och en bäddfotölj
Så nu får han förhoppningsvis lättare att hålla ordning *hoppas*

Nu ska jag låta paltkoman ta över

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar