fredag 13 september 2013

Ehlers-danlos syndrom "happy 100"

Yey!
bloggen fyller 100 inlägg...så egentligen borde jag skriva något riktigt djupt eller komiskt. Men just nu finner jag varken eller att skriva. Det är många tankar som snurrar runt i huvudet just nu. Vad är bra? Vad är mindre bra. Jag önskar att jag kunde sluta grubbla...

Idag var mitt första ord: Aj!
Kändes mindre kul när maken konstaterade att det hade varit mitt första ord de senaste 5 dagarna. Annars har dagen rullat på, min läkare ringde strax efter 08 och började att prata medicineringen. De enda vi kom framtill var att inte bryta eller trappa ner den nu.
Sen har dagen varit en enda stor dimma... Åkte till svärfar och badade lite bastu, det var oerhört skönt för mina muskler, skulle behöva en egen snart...

Nja imorgon fyller min mor 50...sååå skönhetssömn var det som behövdes va?
På gissningsleken i tidigare inlägg är svaret: ett myggbett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar