onsdag 16 mars 2016

Trumvirvel....

Igår var dagen D här... Dagen då det vart inplanerat att jag eventuellt kanske skulle få hämta min quickie helium. 
Som ni vet så har det gått troll i denna stol och allt som kan krångla har krånglat. Så jag har gått runt med ont i magen sen jag fick tiden via mailen.

Men som sagt igår var det alltså dax...

Sömnen hade varit så där så jag var verkligen super trött men ganska snart slog förväntningarna till och drog upp tempot. Åkte hemifrån och råkade bli tidiga så vi snurrade runt lite i stan för att fördriva tiden...
Tillslut åkte vi dit och parkerade
Ångesten och förväntningen gjorde att min magen gjorde uppror, vilket gjorde mig smått illamående.
Går in och anmäler att jag är på plats. Kvinnan i receptionen säger: 
jag ser dig inte här på listan idag!
Paniken steg skyhögt men ser henne då i ögonen och hon viker sig nästan av skratt.. Antagligen så var hon inte medveten om alla turer kring detta besök utan såg bara att jag var nervös så hon försökte lätta upp stämningen...

Efter mycket om och men så fick vi komma in och fin justeringarna tog fart...
Drog över den planerade tiden med ca 30min men tillsist fick vi packa in den i bilen...
Nu är den här! Efter nästan ett år 
(april -15)!
Jag är super nöjd och sitter som en princessa! Är så galet nöjd!

Jag är lyckligt lottad som har en så Fantastisk At som ständigt står och slåss vid min sida. Kämpar för mig och B1 när vi behöver kämpa för våra rättigheter, så finns hon där... Hon är grymt bra helt enkelt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar