lördag 19 mars 2016

En fantastisk dag

Igår kom lönen och det var dags att shoppa till hobbyn. Hade fått tillåtelse av maken att köpa detta. De är ju inte så att han nekar men jag brukar alltid kolla ändå om det är ok, då dessa pennor inte är jätte billiga. Däremot om de handlar om "små kronor" så frågar jag inte, de handlar alltså om respekt gentemot varandra att kolla med sin partner innan dyra inköp.
Hur som helst så kom jag hem med Faber- castells polychromos 120pack och i brevlådan låg en avi för ett 48pack zig clean colour real brush...
Tack älskling för att du står ut med mig!

Igår kom dessutom älskade B2 hit till allas glädje, dock är b3 den som nog blir lyckligast ( om man kan mäta så). B2 brukar alltid ta sig tid att bygga lego och självklar uppskattas det enormt mycket av b3.

Idag monterades studsmattan 
De två yngre jublade av glädje och hoppade runt på denna i ca 40min. Dock hoppar de ensamma och väldigt försiktigt då vi inte hittat skyddsnät ännu. De är grymt duktiga på att faktiskt ta det lugnt.
B1 inväntar en LAN kompis som ska komma idag, de ska spela hela kvällen och sent inatt. Det är ju ändå påsklov :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar