torsdag 1 oktober 2015

Kluvna känslor

Nu har vi alltså satt oss i bilen och åker mot Skövde och dr Ronge.
Vi ska även passa på att träffa väninnan som håller i bloggen intebarasjuk.

Hur våran kontakt startade är ett spännande kapitel men det känns som att vi känt varandra i flera år:)
Det ska bli riktigt kul att träffas och just nu ligger all nervositet där 😜

Trodde inte att jag skulle kunna sova inatt men jag har sovit som en stock inatt. Det är andra natten sen jag fick min värmemadrass och den gör verkligen skillnad.

Måste bara visa er detta citat:
Visst är det skrämmande att läsa!

Tack återigen till vårt skrattretande förbund som snarare stjälpt oss än hjälpt oss. Varför har dem inte tagit lärdom av andra förbund och framförallt andra Edsförbund runt om i världen...

Jaja, nu ska jag försöka fokusera med vårt första möte som kommer snart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar