onsdag 26 februari 2014

När natten inte räcker

Så får man sova på dagen...
Somnade inte så snabbt som jag trodde och när jag väl sov så drömde jag en massa konstigheter. Eftersom att maken hade ledigt idag (A1 är sjuk, krya på dig) så hade jag lyxen att få sovmorgon, så jag sov tills klockan var en bit efter 9. Men tröttheten var lika förlamande som om jag inte sovit alls. Dagen har spenderats i soffan halvt sovandes och halvt kollandes på film. Vid 13 så valde jag att lägga mig i sängen för att sova lite tills det var dags att skrutt kom hem.

Mötet igår var vidrigt och dränerade mig på all energi, inte blev det bättre av att jag blev kastad åt vargarna och att B2s pappa inte slöt upp bakom mig och försvarade mig. Men det hör till vanligheterna när det rör honom...
Frågan är nu inte vilken diagnos utan vad vi gör åt det och B2s pappa är anti mot den "lösning" som finns...

Och det fungerar inte alls som det ser ut idag i skolan:( så jag anser att det inte går att fortsätta på samma väg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar