lördag 15 februari 2014

En förändrad kropp

Jag är en person som alltid vart rädd om vad jag väger och hur jag ser ut... Sen förändras kroppen naturligt efter graviditeter, efter 3 barn så är man inte längre anpassad efter hur dagens mode är idag... Människan blir större och kläderna blir mindre... Hur går det ihop sig? De som gör kläder är uppenbarligen ute efter att få människor att må dåligt, varför fotoretusherar man i Photoshop osv?

Detta är innan jag blev sjuk, ganska nöjd med mig själv 


Nästa kort är efter B3



Kommande kort är taget ikväll och ger mig en klump i magen av illamående 

Vilken skillnad på ungefär ett 6mån-1år. Jag kan inte länge träna på det sätt jag kunde innan jag blev sjuk. Kämpar hårt med självbilden och dagens mode hjälper inte till med den biten utan snarare stjälper...

Önskar att någon kunde ge mig en total makeover, visa tips med håret så det ser snyggt ut utan större åtgärd, en snygg mascara och kanske läppglans som passar... Framför allt en omgång kläder och massor av tips hur jag ska klä mig på ett bra sätt så jag kan dölja de värsta skavankerna... Tänk att få känna mig het igen...

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar