onsdag 12 februari 2014

Bekymrad över eds

Jag hoppas att jag ser spöken:(
B3 har den senaste tiden börjat lägga sig på golvet på alla möjliga tillfällen och jag hoppas att det är en rolig lek han har hittat på! Vad är alternativet? Jo en kroniska tröttheten i musklerna som EDS skapar...

Sen finns fler saker att hålla ett öga på tex. De otaliga nattliga näsbloden, knäppandet i hela ryggen och i armarna när man lyfter honom eller hur höfterna knäpper när man byter blöja. När han pekar så är fingret mer likt ett U än ett rakt finger, han består av blåmärken...

Jag är fullt medveten om att det kan vara andra orsaker än eds men tycker det är för många pusselbitar för att det inte ska vara den skiten!

Ingen mer än jag önskar att jag inbillar mig... Att jag är för "färgad" och inte kan se klart... Man kan ju alltid hoppas och tro att jag har fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar