lördag 1 juni 2013

Utprovningen

Gick riktigt bra! Jag blev nöjd och nu börjar den riktiga väntan. Jag ska få en panthera U2 med fotstöd som man kan vinkla upp om man vill, jag fick också lättvikts däck som är hyfsat punkafria. Jag ska få en special dyna att sitta på som ser ut som en bikupa inuti, ska vara väldigt bra iaf. Det var mycket kliva i och ur olika rullstolar så jag var ganska mör i kroppen efteråt. På em ringde min doktor och vi pratade div mediciner och intyg. Vi ska träffas om 2v och förlänga mitt sjukintyg till fk. Dessutom ska B2 utredas för ev eds-ht han också :( han visar tydliga tecken på att ha samma skit som jag, även B1 har en del. Skit sjukdom!!

Idag har barnen badat för första gången ute,  båda är oerhört skickliga på att simma om man jämför med förra året

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar