fredag 7 juni 2013

smärtrehab

Det är spännande att se hur smärtrehab (inte) fungerar..Fick kallelsen till dem idag:

19/6 kl 10 möte med at (1-2timmar)
kl 13 möte med kurator (1-2timmar)

24/6 kl 8.15 möte med psykolog (1-2timmar)
kl 14.00 möte med läkare

Dessutom fick jag en massa forumlär att fylla i om huruvida jag uppfatta smärta osv. Jättebra men frågorna var vinklade så att man fattade undertonen i att man egentligen inte har ont utan att man är deppig/ självmordsbenägen alt att man är rädd för att röra sig för att man är rädd för smärta.

Hur 17 ska jag fixa dessa maratonpass? jag som har fullt upp att orka vara "normalt" hemma? Vilar ca 70% av dygnets vakenhet! Dessutom lägga ett möte på morgonen och ett på eftermiddagen så att man inte riktigt hinner vila upp sig, hinner knappt ens hem!

vad ska jag göra nu då? Man måste ju vara frisk för att orka med dessa dagar =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar