tisdag 25 juni 2013

hissansvarig

Hissmannen skulle komma idag och mäta inför trapphissarna, men han ringde återbud vid kl 9. Han var ensam som jobbade idag och blev ut larmad till en trapphiss som blivit stående med person i, så det var bara att åka dit så fort han bara kan.
En helt klar okey anledning att avboka! Han skulle komma hit imorgon samma tid, så vi får hoppas på det.

Idag ringde jag dessutom kvinnokliniken ang. möjlighet att "bränna" livmoderslemhinnan och på så sätt slippa störtfloden och värken som alltid inkommer varje månad. Jag hade lite flyt och ska tid på torsdag redan för att diskutera saken med läkare, kan tänka mig att jag behöver snacka med kurator el dyl också innan det kan bli aktuellt för en operation. Det är ju en permanent åtgärd, jag blir steril. Jag vill inte ha fler barn och min kropp klarar inte en graviditet till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar