torsdag 30 maj 2013

Nerverna spökar

Nog känns det att det är dagen före utprovningen :() begriper egentligen inte vad det är att vara nervös över, någon liten rulle kommer jag att få, frågan är snarare vilken... Min AT vill att jag ska ha en patheera swing, den har uppfällbara fotstöd. Hon anser att jag kan nyttja benen när armarna är trötta. Jag ser helt klart poängen med den funktionen, men jag gillar inte utseendet på den. Kinkig kanske men det är jag som ska trivas med den. Nej jag vill helst ha en patheera U, den har en fast stålbåge som fotstöd, jag tycker det ser mer "rätt" ut och får en nättare profil. Sen är ett plus för denna modell att den är en standard modell så den kanske finns på lagret...

På fredag ska min doktor ringa och prata mer sjukskrivning och ev vidbehovs medicin. På måndag ska jag till sjukgymnasten på smärtrehab. Och på onsdag kommer en man som är handläggare inom bostadsanpassning hit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar