lördag 15 juni 2013

Det går fort för mig

Hoppsan den där rubriken kan tolkas riktigt roligt;) men fick er nog att reagera! 

Vad jag menar är att i oktober var jag överrörlig men smärtfri och tänkte inte ens på att jag var överrörlig, trodde alla kunde göra samma sak som jag! I november insjuknade jag hastigt i ehlers-danlos ht. Nu är jag inte självständig längre:( 

Oj vad hjälpmedel jag har nu! Toahöjning, duschpall, rullstol och elrullen. Dessutom ska huset handikappanpassas! Dvs trapphissar på minst 2ställen och en ny utbyggnad eller 3trapphissar. Har ansökt om färdtjänst och handikapptillstånd!

På måndag är det utprovning av elrullstol och på onsdag som det ser ut nu får jag hämta minirullen.. 

Utöver detta har jag massor av möten nästa vecka på smärtrehab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar