lördag 12 december 2015

En stjärna lyser så klar

Vi har bytt ut lite av de lampor som vi har handlat iår, de visade sig att de gick på batteri! Gissa hur ofta vi behövde byta!
Min stjärna hittade vi inte och började en panikeftersökning, fick ett sms får kära A1 om att hon hade en som jag fick köpa av henne. En sån här stjärna älskar jag, så fridfullt på något sätt...

Över till mitt besök på centrum för hjälpmedel den 10/12 för ytterligare anpassningar inför den rulle som jag ska få. Vi provade ut olika ryggar och kuddar för att öka sittkomforten för mig. Besöker blev ett hyfsat kort besök. Men vi hade en expert på denna rulle på plats så vi fick många tips att ta tillvara på. Fick även veta att de finns små skidor att sätta fast på de minsta hjulen
Fick även veta vad de skulle kosta! Ojoj den summan var jag inte beredd på. Denna lösning är kanske fantastisk men priset var långt över våran smärtgräns. Är det någon av er läsare som har dessa och man ge en recension?

Annars har veckan gått i ett rasande tempo, knappt hunnit andras så helgen blir enbart vila. Visst har veckan bjudit på glädje men de känns i kroppen ändå. 

B1 fick träffa sin smärtspykolog igen, han uttrycke en önskan om detta och då får man se till att den blir uppfylld. Vi hämtade även hem älskade B2, jag vill inte lämna tillbaka honom på söndag. Blir så tomt! 
Vi hade även luciafirande på dagis i fredags, så upp tidigt på morgonen. Men oj vad duktiga barnen är! Som mamma blir man ju ruskigt blödig!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar