söndag 20 oktober 2013

Skit eds

Jo lite små sur är jag allt. Att man ska bli så trött över så lite egentligen! 
 
För några dagar sen drog jag fingret ur led och fick dra rätt det men kändes inte som att det satt rätt så vi åkte till jouren. Läkaren sa att det nog inte satt där det skulle och erbjöd sig att dra rätt hos honom eller om jag hellre ville till akm. Jag sa att han mer än gärna fick dra rätt den på plats;) han blev glad och tackade för förtroendet.

Sen tog vi oss till akutrummet där han lokalbedövade nervroteni fingret och drog, det tog några försök innan jag kände popet som betyder att den var på plats. Jag kunde röra på fingret igen!

Läkaren tackade så mycket för förtroendet och log med hela ansiktet:) var kul att se ngn så glad... Kanske lite spänning mot alla förkylningar som kommer :)
Svullen?? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar