tisdag 22 oktober 2013

det här var oväntat

Jag mailade min AT om en ny lösning på mina problem med rullstolen. Har börjat luxera axlar och armbågar mer och mer. Jag har en kompis som har lösningen E-fix som påminner om e-motiondäcken som jag har idag, men har joystick så jag slipper rulla själv. Hade nog inte räknat med svaret som kom från AT och Centrum För Hjälpmedel(CFH). De tyckte att det var en bra ide men ville att jag skulle överväga en "riktig" Elrulle med joystick, en som man inte kan plocka isär och stoppa in i bilen.
Min första reaktion var: En sån har ju bara allvarligt sjuka...

PANG en knytnäve i magen....

Jag ÄR sjuk och nu blev det så realistiskt....jag försöker desperat blunda för det faktumet men ibland går det inte och där befann jag mig igår..

Nu ska jag försöka smälta den smällen...

Maken jobbar kväll =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar