söndag 20 oktober 2013

Min älskade B2

Jaa ibland kan man inte finna ord... 

Han och jag pratade för ett tag sen om vad han önskar sig när han fyller år ( han fyller nästa helg). Då svarade han att han önskade sig kläder. Jaha vaddå för kläder undrade jag. 
-Sydda kläder!! 
Jaha men B2 alla kläder är ju sydda annars skulle man inte kunna ha dem på sig. 
- Men mamma, sydda kläder som du har gjort!

Förra året så hade han fått en tröja som jag hade sytt åt honom i ett tyg med poliser,ambulans och brandkår på. Den tröjan älskar han och dessvärre snart vuxit ur. Så i år ville han alltså ha ngt jag hade sytt åt honom. Jag hade köpt ett tyg åt honom innan jag la ner all sömnad med poliser som jagar tjuvar... Men nu kan jag inte sy på samma sätt och sätter mig sällan ner... Måste försöka sy ngt i det tyget, kanske till jul för alla sy saker är nedpackade...

Eds drabbar en hel familj fast på olika sätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar