tisdag 9 februari 2016

Ett samtal - jag ger mig aldrig!

Idag fick jag ett oväntat samtal.... Ett samtal där man förklarade för mig hur oerhört hatad jag är och hur patetisk jag är. Att jag är en halv människa som dessutom sitter i rullstol. Att personen hoppades att jag njöt över att vara ensam...

Mer än så behöver jag nog inte skriva för att ni ska kunna lista ut i vilken stil samtalet fördes. Detta spelades in på min telefonsvarare och samtalet avslutades med att om jag skrev ngt mer om denna familj i min blogg skulle jag bli polisanmäld för förtal!

Ja, varsågod att prova! Jag har inte lämnat ut namn eller liknande! Jag har inte heller lagt ut foto eller lämnat information som kan lista ut vilka jag skriver om. De som lyckas lista ut de är nog redan införstådda i händelsen även om man bara hört en sida. Vad får dig att tro att det är om just dig jag skriver? Eller ringer du mig i någon annans ärende? Nej du den som är patetisk är inte jag.... 


4 kommentarer:

  1. Shit! Va' är det som händer?! Bra att du fick det inspelat i alla fall så du har det om nåt annat händer!

    SvaraRadera
  2. Men va ?? Vad är d som händer hos dej /er ?? //Carro

    SvaraRadera
  3. Men va ?? Vad är d som händer hos dej /er ?? //Carro

    SvaraRadera