torsdag 18 februari 2016

Äventyr till storstan

Idag åkte jag upp tidigt trotts några sömnlösa nätter och åkte upp till storstaden Stockholm för att träffa bästa J och åka på infokväll om rullstolsskola!
Helt fantastiskt upplägg och önskar att få möjlighet att åka iväg på detta med älskade B1... Har ett fantastiskt erbjudande från en vän som är rullstolsburen av andra orsaker än Eds att få lära mig tips och trix av hen... Jag önskar att få möjlighet till båda!

Kursen får oss att kunna rulla på ett effektivare sätt så vi sparar både på energi och leder. Man lär dig dessutom att bli mer självständig i rullstolen, tex upp/ner för trottoarer osv... Bra tips av alla de olika slag... 
De visade lite nytt inom "rullstolsvärlden" 
Nu bästa AT nu vet du vad jag ska önska mig från CFH när väl min quickie dyker upp... Vad skulle jag göra utan dig?

Nu ska jag luta mig bakåt och sova den sista biten hem... Räkna inte med någon aktivitet från mig på några dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar