fredag 1 maj 2015

Första maj!

Ja första maj är äntligen är och hela familjen är samlad. Nu är det inte långt kvar till värmen ( kan ju hoppas).
Dagen började med att b3 hoppade på min axel så den gav sig iväg på egna äventyr. Då är jag grymt tacksam för vad jag lärde mig när jag jobbade på ambulansen, det innebar att den snabbt kom på plats igen. Då jag saknar skydd och stöd för axel så fick vi göra en egen

Passade på att ta bort min stödtejpning till höger handled och fick se ett mindre lyckat resultat, huden följde med när tejpen drogs bort

Sen drog vi ut på kosläpp här i närheten och fick se kornas lyckliga skutt. Man förundras över hur smidiga dessa stora djur kan vara! Mycket imponerande faktiskt! Hade mitt freewheel på rullen och tack vare den så tog jag nig ut på fältet trotts lera:D
Sen bjöds det på bullar och mjölk, barnen verkar nöjda.

Nu ska jag vila och hoppas att vb medicinen ska göra skillnad

PS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar