tisdag 13 maj 2014

Sliten men nöjd!

Igår åkte jag iväg på möte med mitt parti (jo jag har valt att engagera mig politiskt igen) och jag var ihåg kommen fortfarande, slutade vara aktiv 2006. Ordförande gav mig en fin presentation och avslutade med orden: Hon ville så mycket mer än vad som var möjligt.

Kom snabbt in i gänget som hållt ihop i över tio år och det hade jag nog inte vågat hoppats på:) 
Var borta mellan 18-22 och tiden flög iväg MEN

Idag betalar jag dyrt, värk och trötthet kom som ett brev på posten. Så dagen har bestått av vila, vila och åter vila. Musklerna krampar och hoppar, det gör jätte ont:(
Men på det hela så känner jag att det var värt det.

En stund efter lunch så kom posten med en överraskning som gjorde mig väldigt glad och värmde mig ända in i själen... Sen tittade solen fram en stund och det värmde riktigt gott kroppsligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar