lördag 24 maj 2014

Idag har maken pysslat

Idag så drog vi en sväng till en handelsträdgård och investerade i lite buskar till våran trädgård. Sen blev jag avsläppt på torget där vi hade lite aktiviteter inför valet imorgon, vi uppmanade till att rösta oavsett på vem men att man skulle utnyttja sin rösträtt iallafall. Sen kommer de bli valspurt i augusti/september.
Så efter 2 timmar var jag väldigt mör och tacksam över att bli upphämtad... Detta mötte mig när jag kom hem:
Vi fyllde på vitajordgubbar också...
Sen köpte vi in två vinbärsbuskar, en svart och en röd:

Tittade lite snabbt i lådan för sallad och morötter, så här såg det ut nu:)


Efter att ha vilat så bestämde jag mig för att flytta några smultronplantor till en egen låda

Resten av dagen kommer vi ligga i varsin soffan glo på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar