onsdag 21 maj 2014

En intensiv dag

Dagen som jag från början hade tänkt skulle bestå av lugn och ro blev så långt ifrån det som man kan komma. Blev jätte stressigt på eftermiddagen och jag känner att jag aldrig kunde fokusera på den punkt jag var på i programmet.

Så jag och A2 letade parkeringsplats på sjukhuset och lyckades tillsist hitta den enda luckan som troligtvis var en lucka för att den var så smal!!! Stackars A2 som har ett relativt nytt körkort fick knixa in oss där, tog sin tid och vi blev båda väldigt svettiga men vi lyckades tillsist men där det var som smalast innan vi kom "rätt" i rutan var bara 2cm marginal. Hejja A2!!! 

Sen hann jag träffa bästisen i 45min innan det var dags att åka på möte på B2s skola. Hade ont i magen inför mötet eftersom att de oftast har klagat på honom men idag fick vi bara höra en massa positivt! Jätte skönt efter en stressig dag och jag hann även få en urmysig kram av B2 *saknar*

Nu sitter jag ute i trädgården och njuter av värme och fågelkvitter... Maken och jag har spelat lite dart ihop

Och inser att vi absolut måste köpa fler "sommarspel" att ha ute iträdgården, tex kubb,krocket osv så om någon har och vill bli av med så hojta;)

Nu väntar jag in maken som drog till affären för att köpa jordgubbar till mig så att jag kan reprisera gårdagens mys med jordgubbar doppade i choklad, maken får inga då han är allergisk....

Imorgon kommer förhoppningsvis B1 hem från sjukhuset *hoppas* ska skriva mer om veckan lite senare 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar