fredag 20 december 2013

Nu är det klart

Idag har mitt assistansbolag ringt och gav mig ett underbara beskedet att A2 hade tackat ja till tjänsten hos mig! Så nu kommer hon i fortsättning gå under namnet A och hon kommer börja hos mig den 8/1. Hon hade blivit oerhört glad :) det kändes oerhört skönt!

Däremot hade A3 tackat nej till timvikarie eftersom hon hade en Anställning på en snabbmat kedja och kunde inte vara så flexibel som hon vill kunna vara, så A1 ska få erbjudandet om timmar. 

Sen har B2s lärare ringt upp och informerade om att vi får ett möte med skolan,fritids,rektor och områdeschef. De har strulat massor kring B2 och de har behandlat honom riktigt dåligt. Vi kommer vara där (maken och jag), B2s pappa, en jurist och proffesor i psykologi ska också vara med. När läraren hörde detta blev hon nervös:) rätt åt henne...

Ikväll har vi klätt granen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar