söndag 15 december 2013

Gott för både mun och själ

Igår fick jag ett recept på skumtomtefudge av min mor. Så jag ville genast prova! Det var det godaste jag ätit på länge. Första omgången tog slut i morse, den klarade sig knappt över natten;) så det blev att baka en omgång till på fm
Sen åkte jag till min vännina i nya "staden". Hon och jag har pratat länge via fb och vi har kommit varandra nära trotts att vi inte setts. Vi har försökt några gånger att träffas men idag var det dags! Både hon och jag var nervösa igår kväll så med fjärilar i magen åkte jag dit, tog med lite av skumtomtefudgen;)

Det var så kul att äntligen träffa henne! Tycker jätte mycket om henne och längtar till nästa gång. 

Såå det har varit gott i munnen och i själen den här helgen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar