söndag 15 december 2013

Hej...Är allt väl?

JO allt är bra, själv?

Har ni tänkt på det meningsutbytet? Vill man verkligen ha ett ärligt svar? Nej oftast är man ute efter svaret: Jo det är bra, själv?

Jag har varken tid, lust eller ork att sätta upp ett artigt svar. Fråga inte om ni faktiskt inte vill veta hur jag mår. Dra er inte undan från mig. Jag är fortfarande jag men ändå en annan. Jag lyssnar gärna på era problem och försöker hjälpa så mye jag bara kan, OM det gäller åt andra hållet också. Kan inte bara ge energi längre, jag måste få lite tillbaka... Oj vad jag snurrar iväg =(

Det är just nu  väldigt jobbigt att vara jag..många tankar och känslor..kronisk sorg...oro inför allt vad assistent heter...välja rätt...

Jag känner mig så himla ensam just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar