fredag 13 december 2013

Här händer det saker

Vi har haft fin besök sen sist, min mormor och morfar kom på besök på deras resa ner till min moster. Bjöd på kaffe och lite fika innan de åkte vidare. De tycker att vi bor väldigt fint! 

Vi har haft luciatåg x2, igår hade B3 med sitt minitåg och i dag hade B1 med sin skola. Han var en av tre stjärngossar och fick sjunga Staffan stalledräng.

Igår hade vi dessutom en anställnings intervju som min assistent. Det var en intressant upplevelse och jag var jätte nervös(säkert nervösare än assistenten)

Vi kallar henne för tillfället a1. Hon är erfaren som assistent sen många år. Skinn på näsan och genomskådade mig genast ;) Hon har en anställning idag.

På onsdag ska vi träffa A2 & A3
ska bli riktigt intressant. A2 har erfarenhet av assistans, har anställning idag, A3 har en helt annan utbildning och har inte anställning idag.

Mer än så vet jag egentligen inte...

Idag har vi provat ut en e-fix till elrullen så nu ska den och jag bli vänner. Känns bättre än mina e-motion däck faktiskt. Ska fota i morgon:) 

Nu fredagsmys med barnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar