lördag 2 april 2016

Smått och gott

Ja tiden far iväg snabbare än man hinner blinka. Veckan som har varit har bestått av vila och återhämtning. 
Kvällarna så ägnar jag mig åt att måla i målarböcker, tycker att de är väldigt avslappnande göra det.
En kväll fick våran katt nog tror jag 
Så de fick vi låta bli med :) 

Annars kämpar vi med b1s klassresa, om han får följa med eller inte. Orsakerna varför han inte får följa med har skiftat under vårens gång. Men skam den som ger sig...

Vi (läs make och svärfar)har hängt om dörren till B2s rum så att han kan stänga dörren om sig, hans loftsäng var i vägen.

Annars rullar livet på, har egentligen inte så mycket att skriva om... 

Eller jo!

Denna veckan har jag sett så mycket vänlighet från så många människor att jag blir tårögd. Det finns godhet kvar i vårt samhälle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar