söndag 24 april 2016

Är trött på att vara trött!

För mig är inte smärtan det som är jobbigast utan snarare den förlamande tröttheten. Det spelar ingen roll om jag sovit okey eller dåligt, tröttheten är likadan oavsett. Jag är så trött att jag bara sover men sömnen minskar inte tröttheten. Trötthet som inte går att vila bort ifrån, som äter upp dagarna. 
Den kommande veckan blir det verkligen fullt ös...
Tänk att få orka som förut, slippa planera in sov stunder. Nåja önska kan man alltid göra, nu släpper vi detta ämne för denna gång.

Den här veckan som kommer ska B1 till tandläkaren två gånger, läkaren en gång, barnhabiliteringen för uthämtning av hans nya rullstol.

B3 ska tillbaka till Vc pga hans trötthet, de togs prover som var ua men vi skulle återkomma om de inte blev bättre. Där är vi nu. Får se vad som sker framåt, kanske tillräckligt för ett vårdbidrag?

Själv ska jag till CFH på fredag... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar