torsdag 25 juni 2015

Timmar blir till dagar

Och dagar blir till veckor...
 
Den så kallade sommaren rusar iväg och solen syns sällan till. Men barnen verkar ha kul iallafall och det är faktiskt det som är det viktigaste även om de klagar på icke badandet.
B1 är i väg på sitt första läger för sommaren och kommer hem på söndag eftermiddag.
B2 har Dagkollo med förhoppningen att hitta lite vänner på orten men nästa vecka åker han på "riktigt" kollo och är borta i två veckor! Det innebär att jag inte träffar honom på nästan 4 veckor!
B3 kör sin snygga sommarlook:
"mest-myggbett-på-minsta-möjliga-yta"
Han ser för hemsk ut och uj vilken klåda stackarn har!
Brukar sällan visa barnen och andras ansikten här i bloggen men denna ville jag ändå visa. Jag lider med honom och önskar att den medicin han får mot klådan kunde lindra mer än den gör!

Annars målas huset om i en ny spännande färg:) blir skit bra! Jag gör mer än vad jag egentligen borde men vilja,våld och vidbehov kommer man oerhört långt med. Det måste göras denna sommar och det är skönt att ha ngt att göra på dagtid.

Var nog allt för denna gång och så "ses" vi nästa gång ;)
Skulle vädret vända och bli somrigt så kan det dröja till nästa inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar