torsdag 11 juni 2015

Äntligen sommarlov

Nu är det bara ett par timmar bort! 
Sommarlovet ligger framför oss och solen har faktiskt börjat ge värme igen!
B2 fick sitt sommarlov i tisdags och idag är det alltså B1s tur.
Det ska enligt tradition firas med en jordgubbstårta! 
Så nu väntar lyxen att få ha B2 här hos oss varannan vecka:)

B3 var på Vc för remiss till Dr Ronge men vi måste först passera barnkliniken här i länet,hur kommer jag ochden ansvarige läkaren för Eds överrens? Nej just det inte alls! Ska ringa deras klinikchef när remissen kommit in och diskutera den saken.

Nog om detta!

Virkar vet ni ju att jag gör ibland, har just nu snöat in på ugglorna från bautawitch.
Så de massproduceras i raskt tempo.
En uggla får B1s fröken som ska sluta och en varsin uggla till B3s fröknar, han ska ju byta avdelning i höst. Vi kommer dock få en fantastisk fröken på nya avdelningen. 
Här är en uggla jag gjorde till mig själv:
Den var krånglig att göra när man bytte färg varannan stolpe men väldigt nöjd med resultatet

3 kommentarer:

  1. Så söt Uggla =) Jag gjorde en skolbuss till Jossans lärare, han blev grymt imponerad & glad av innehållet =)
    http://bcsvenskifarten.blogspot.se/2015/06/skolbuss-till-skolavslutning.html

    Det är som skoj att överraska dom & tacka för läsåret =)

    SvaraRadera
  2. Oj,jag såg inte länken ,så jag testar igen =) Alltså länken till bussen vi gjorde till Jossans lärare =)

    http://bcsvenskifarten.blogspot.se/2015/06/skolbuss-till-skolavslutning.html

    SvaraRadera
  3. fel igen... http://bcsvenskifarten.blogspot.se/ ...tredje gng gillt,,,det är andra inlägget som bussen ligger på =)

    SvaraRadera