söndag 20 april 2014

Vi var med i tidningen idag ang Ehlers-Danlos syndrom

Har haft en reporter och fotograf hos mig vid flera tillfällen och nu har de sammanställt allt och idag på påskafton så publicerades den:) har försökt att ta bort namn av hänsyn till barnen och ni som vet vilka vi är och vilken tidning så kan ni le åt att ni vet ;)

Vi var på första sidan av tidningen och sen 3 sidor i själva tidningen. Folk runt omkring har hört av sig och berömt artikeln!

Igår byggdes även en sandlåda av maken och svärfar, barnen var med och öste sand
Den blev stor och det slutade med att alla tre barn lekte i den.... Så helt klart godkänd med andra ord.

Vi har verkligen haft fantastiskt väder och jag njuter i fulla drag, all sol värmer och ger mig välbehag ända in i själen.
Och dessa dagar vill jag verkligen ut i skog och mark, så långt det går.
Men det blev iallafall en tur till affären för att handla inför kvällens grillning.. Mums..
Jag har passat på att plantera det lilla som det är dags att plantera och maken gräver iordning  i potatislandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar