söndag 9 mars 2014

Söndagen var årets första vårdag:)

Ja den där vilan blev det inte så mycket med.... Solen sken och det var inte alls lika blåsigt som igår. B1 och B2 drog ut på cykeltur på förmiddagen och kom hem lagom till lunchen som bestod av grillat med pommes. 
Efter lunchen bestämde vi att det var läge att åka ut på picnic med hela familjen 
Och ut drog vi, det var så härligt att kunna dra ut så här:)
B1 var alldeles tårögd när jag kom ikapp honom och sa att det här var så underbart att hela familjen kunde följa med ut. Vi åkte till en sjö som vi trodde låg i närheten (typ 5km bort). 
Solen sken men vid vattnet så var det rejält blåsigt så det blev en snabb fika innan vi begav oss hemåt igen
Vi kommer garanterat att åka tillbaka igen men då ska vi ha grillkol, korv med bröd (pinnbröd) osv...
Jag har väll egentligen inte varit jätte förtjust i skoj och mark men sen jag blev sjuk så har jag insett vad jag har gått miste om, och varit oerhört tungt att inte ha den friheten. Dagens utflykt bevisade hur efterlängtat och uppskattat den var med den nya rullen som gav oss möjligheten igen. 

Så nu ska det vankas middag och sen en efterlängtad bastu! 
Har vidrigt ont men helt klart värt det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar