onsdag 5 mars 2014

Dan före dan

I morgon är det dags! Nya rullen here I come!! Färdtjänsten är bokad och racern är tvättad! Så nu är det inte så långt kvar och nerverna gör sig påminda någonstans i magtrakten. Imorgon kommer min kära assistent tidigt för att sitta med mig i färdtjänsten. Hade ett obehagligt möte första gången jag åkte, minns inte om jag skrivit om den händelsen. Men de gjorde iaf att jag inte vill åka själv!

Nu ska jag komma på vilka kläder jag ska ha... Tidningen ska ju komma och fota lite:)

1 kommentar:

  1. Å så spännande! Det ska bli kul att höra vad du tycker om den nya! I'm still waiting...men har nu i alla fal bytt VC. Två långa månader tills jag träffar nya läkaren.
    Kram
    Just det, det där med feber (och feberkänsla utan feber) gäller även mej...).

    SvaraRadera