tisdag 31 maj 2016

Fortsättning på knähistorien

Ja dagarna rullar på här hemma, knät lever efter sin egen agenda. Det ömmar och stabiliteten är fortfarande borta. Fick en tid nästa vecka hos ortopeden för möte med sjukgymnast. 
Igår fick jag veta att i Skåne sker detta vid misstanke av korsbands skada.

1: du får en special Ortos 
2: man gör en magnetkamera undersökning.
3: handläggningen är skyndsam

Detta hände mig:

1. Tappning
2. Gå på knät
3: ingen brådska med vidare utredning
( är snart 3v sen skadan)

Så vi ringde dem (ortopeden) idag, berättade om vad som hänt, vad som skedde på akm osv. Sköterskan läs uppenbart förvånad över vad som skett. Så hon skulle prata med en läkare och återkomma.
Resultatet blev en tid imorgon!

Anar att läkaren på Akm gjort bort sig...


Till andra trevligare saker... I söndags var det morsdag och jag blev uppvaktad  av familjen. En berlock till mitt pandora armband och en perfekt morsdag buffé på fin restaurang...
Igår shoppade jag och A1 lite inne i city. Resultatet blev en ny klocka och en hårmunk...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar