tisdag 24 juni 2014

Minnen från förr och en glimt av framtiden

Idag var det B1s tur att ha egentid med mig. Hans val av aktivitet föll naturligtvis på fiske. Så efter frukost drog vi iväg till turistbyrån för att inhandla fiskekort. Väl på plats så kunde hen som jobbade där inte ge ett svar på vad som gällde på den plats där vi ville fiska, så hen ringde upp någon ansvarig för området.
-" hej jag ringer ifrån turistbyrån, jag har en dam här"....
Har alltså slutat att vara kvinna och övergått till dam vid den ringa åldern 28år!
Så det är så folk ser mig;) vad ska det bli när jag blir äldre om jag redan nu är dam?

Så nu sitter vi här och hoppas på napp 
Och vips känner jag mig som när jag var yngre(typ sexan) då jag levde för att fiska...

Snabba kast idag alltså, när jag vaknade var jag en kvinna blev en dam och sen till barn igen på mindre än 3timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar