söndag 5 juni 2016

Årets första dopp..

Eller första försöket att doppa sig... Men lill skrutt var för feg... Det går att gå ut till knäna men inte ett steg längre...

Vilka fantastiska dagar vi har..... Värmen gör underverk både på kropp och själ... Men vattnet är inte super varmt, bara 16 grader, vilket är minst 10grader för lite för min smak...
 Sitter vid det kommunala badet och njuter för fulla muggar :) 

Annars går allt i sitt eget tempo, igår så gjorde vi en Nice drink
Innehåll:
Mixad vattenmelon
Sockerdricka

Man kan säkert blanda i lite starkare om det skulle falla på läppen...
Någon som kan offra sig att testa och berätta om hur de smakade? Ris eller ros? Jag kan ju inte göra det pga mina mediciner... 

Igår upptäckte jag ett blåmärke på knät efter sjukgymnastens framfart.... Tycker inte att de är okey att ta i så hårt, men tydligen så får dem det...

Nog nu... Nu ska jag njuta av solen ett tag till, sen käka nybakad rabarberkaka med vaniljsås 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar