lördag 8 november 2014

Imorgon är det tre år sedan

Tiden bara flyger iväg! 
När jag låg vaken inatt och inte kunde sova så kom jag på att det snart är tre år sedan vi fick veta att B3 fanns i min mage... Det var på farsdag 2011 och jag hade bestämt mig för att ta ett gravtest mest för att jag hade en magkänsla... Efter all tid med ivf svängen och negativa tester, missfall osv.
Men en önskedröm var ju att kunna ge maken världensbästa farsdags present, ett plus på stickan...
Jag hade svårt att somna på natten och hoppades så innerligt, så på morgonen kom jag upp tidigare än vad jag brukade och smet tyst ner på toa medan jag höll alla tummar och tår...

Känslan som uppstod när man såg det efterlängtade plusset på stickan, svagt men synligt det det går inte att beskriva. Upp fort som 17 till maken som stod och stekte amerikanska pannkakor och gav honom en kram bakifrån med Stickan så han såg den...

Han blev helt tyst, sen kom tårarna... 

Hittar inte bilden på plusset men jag ger er KUB bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar