lördag 7 februari 2015

Jag är så STOLT

Ja jag är stolt! Väldigt stolt till och med!
Varför?
* Jag är stolt över min diagnos.
* Jag är stolt över att jag har fått en förklaring till alla konstigheter som min kropp sysslar med.
* Jag är stolt över alla män och kvinnor som kämpar varje dag för att inte låta EDSen ta över livet.
* Jag är stolt över alla tjejer i #fightforeds gänget som trotts att väldigt allvarliga saker händer så orkar de fortsätta sprida den livsviktiga informationen om EDS
* Jag är så stolt över att se hur fler och fler känner igen symtomen på EDS och att fler säger: EDS, de har jag hört talas om!

Keep on fighting!!
Det är ringar på vattnet!! Tänk så många som pratar om Eds och vilken problematik de innebär, men även vilken glädje det kan ge!
Vi är långt från målet men vi rör oss helt klart framåt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar