lördag 17 januari 2015

Gräsänka

Japp! Maken ska få åka på en välbehövlig paus från vardagen, en wiskeykryssning med sin far och släkten:)
Han har inte varit iväg själv sen b3 föddes. Sen blev jag ju dålig så det är verkligen på tiden nu...
Men jag och skrutt är inte ensamma, vi är  A2 här hos oss tills han är hemma imorgon kväll.
Dagen började dock inte så bra, maken kom och skakade på mig, jag hade tydligen gråtit i sömnen och sagt aj så fort jag vände på mig. Så maken kom och erbjöd en vb, men jag tackade nej .
Så dagen har fortsatt i samma tecken, ont ont ont.
Men ikväll när b1 sover så blir det bastu och det med basta!!!

4 kommentarer:

  1. Hej. Bra blogg. Känns bra att det finns fler med samma diagnos, inte känna sig ensam. Kolla gärna in min blogg happypainlife.wordpress. com
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Visst är de skönt att slippa känna att man är ensam. Det finns flera grupper på Facebook med folk som har Eds, om du inte redan hittat dit. Sen finns även riksförbundetHur länge har du haft diagnos?

    SvaraRadera
  3. Hej igen. Haft min diagnos sen hösten 2013. Men kämpat i över tio år. Ok om jag länkar upp din blogg på min sida?

    SvaraRadera
  4. Hej! Vad tråkigt att du behövt kämpa så länge:( hoppas du slipper bråka så mycket nu när du har diagnos. Självklart kan du få länka mig:)

    SvaraRadera