onsdag 8 januari 2014

Första dagen med assistent!

Gårdagen och dagen innan dess var inte så mycket att hurra för! Hade så sjukt ont i magen att jag knappt kunde äta, så jag misstänkte att jag återigen fått magkatarr och har medicinerat mig med en riktigt salig blandning av magmediciner utan ett dugg resultat, så igår åkte vi in på order av 1177. När vi väntat en mindre evighet så fick vi träffa en trevlig läkare som konstaterade att det var gallsten! Så lite dickofenack så var det över :)

Nackdelen blev att nu är det skonkost ett tag :(

Idag dök min assistent A1 upp för att göra sin första dag hos mig. Hon är verkligen super mysig och vi klickar bra ihop. Jag har dock svårt att erkänna att jag behöver hjälp eller om jag behöver vila odyl. Men hon har skinn på näsan och törs säga åt mig ( har hon redan gjort idag). Känns mycket bra och ska bli kul att ha henne här:)
Jag står fast vid att jag gjorde ett bra val och blir bara gladare att inse att vi tycker likadant i många fall;)

Nu vankas det potatissoppa till middag utan purjolök *smask*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar