söndag 24 november 2013

Äntligen är det över!

I fredags var det dags att dra ner första lasset med släpkärran inför lördagens flytt. Kärran innehöll mina rullstolar, barnvagnar, cyklar och cykelkärra. 
På fredag natten hade jag väldigt ont och fick nog inte mer än 3-4timmars sömn. På lördag morgon kl 9 började kaoset som kommer när man ska flytta:
Sen gick dagen fort! Jag och väninnan åkte ner till nya huset och började montera upp våra sängbord och efter ca en timme kom släpvagnarna och all bär hjälp från släkt och vänner. Ni är underbara!!!
Vi blev relativt snabbt klara och hade ordning i sovrummen på kvällen. B3 fick sova i eget rum för första gången! Snacka om att det känns jätte skumt!
Innan jag la mig så tog jag en dusch och kände att jag hade energi kvar efteråt, jag behövde alltså inte sova 1-2timmar för att få energi igen...

Idag har vi inte gjort många knop, hämtat lite(mycket) saker som vi glömt, hämtat B1 och vovven.På fredag kommer B2 hit, ska bli intressant... Han mår ju inte jätte bra av förändring och en flytt räknas som en stor förändring.

I morgon kommer assistansbolaget på fm och jag ska ringa nya vc om mina eksem som jag får av mina smärtplåster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar