torsdag 8 augusti 2013

trött men lycklig

Det är nog en bra sammanfattning. Igår så åkte jag till min kompis med EDS som jag träffade på smärtrehab, om ni minns =). Jag kom dit en stund efter 9 på fm eftersom att vi hade lämnat B2 på sitt nya fritids. Sen satt jag och hon och bubblade hela dagen. Tiden flög förbi och det var som att ha en spegel framför mig. Vi hade vuxit upp så olika men ändå så oerhört lika. Alla tankar och funderingar var identiska, allt vi diskuterade stämde så väl in i den situation som gjort oss till oss. Det är så skönt att inte vara ensam samtidigt som man inte önskar någon att ha den här skiten. Vi tänker så lika! Efter ett tag så insåg vi att vi inte käkat något och hon bjöd på ett oerhört gott hembakat bröd! Jag kom inte hem förrns en bra bit efter 15.

Idag får jag (och säkert hon också) konsekvenserna av att vara så aktiva(sitta i soffan hela dagen) men det är  det helt klart värt och jag känner att jag kan göra om det flera gånger om.
Förresten så finns nu en eds-grupp för örebroare
Idag ska B1 till sjukgymnasten idag... Ska bli intressant och återkommer med hur det gick..

5dagar
4timmar
50min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar